۴ استراتژی تولید محتوا طلا و جواهر در ۱۴۰۱

۴ استراتژی تولید محتوا طلا و جواهر در ۱۴۰۱

آکادمی سدروس

۴ استراتژی تولید محتوا طلا و جواهر در ۱۴۰۱

محتوا در یک نگاه

” اگر وب سایت شما یک شهر بود، با بزرگراهی از بازدیدکنندگان مواجه می‌شدید که در این شهر جریان دارند. اما اگر ندانید که آن بزرگراه کجاست، هیچ اطلاعاتی از چگونگی مدیریت ترافیک سایت بدست نخواهید آورد. دیگر نمی‌دانید که کجا باید بروید یا بیلبوردها را کجا باید نصب کنید.” – اندی کرستودینا

تولید محتوا طلا و جواهر یکی از بهترین استراتژی‌ها برای ارتقا و توسعه طلافروشی در فضای آنلاین و حتی جذب مشتری به فرشگاه‌های حضوری، محسوب می‌شه. در واقع، باید بگیم که ارزش روش‌های بازاریابی سنتی روز‌به‌روز داره کمتر می‌شه و در عوض، همه کسب و کارها به دیجیتال مارکتینگ روی آورن و اینجاست که محتوا، حرف اول رو می‌زنه!

اگه شما هم در زمینه طلافروشی فعالیت می‌کنید و می‌خواین بدونین که چه استراتژی‌های برای تولید محتوا برای طلا فروشی در سال 1401 وجود داره؟ تا انتهای این مقاله با سدروس همراه باشید. اگه در این زمینه به کمک و راهنمایی بیشتر نیاز دارید، به راحتی می‌تونید از طریق طریق آدرس ایمیل proposal@sedroos.com  یا شماره تماس 09193370283 با متخصصان و مشاوران ما در تماس باشید

اینفوگرافیک 4 استراتژی تولید محتوا طلا و جواهر در 1401

استراتژی تولید محتوا طلا و جواهر

دلایل خیلی زیادی برای تولید محتوا طلا و جواهر وجود داره که از مهم‌ترین اون‌ها، می‌تونیم به ارتقا ترافیک وب‌سایت و تولید لید اشاره کنیم. به طور کلی، باید بگیم که اصلی‌ترین هدف ما از بازاریابی محتوا، بدست آوردن اعتماد کاربران و بازدیدکنندگان وب‌سایت‌مون هست. هر چقدر اطلاعات ارائه شده توسط شما، بتونه اعتماد کاربران رو جلب کنه، به همون اندازه احتمال خرید محصولات توسط اون‌ها افزایش پیدا می‌کنه. در واقع، ما داریم از اهمیت تولید محتوا برای افزایش فروش صحبت می‌کنیم!

یکی دیگه از دلایل اهمیت بازاریابی محتوا، ارتقاء سطح آگاهی از برند شماست. در واقع، هدف اصلی دیده شدن محتوا توسط کاربران و نحوه عکس العمل اون‌ها نسب به محتوای شماست. بدون شک، وب‌سایت‌هایی که به شکل اصولی طراحی و راه اندازی شدن و محتواهای مفید و آموزنده رو با استفاده از کلید واژه های صحیح و مناسب تولید می‌کنن، از رتبه و جایگاه بهتری در موتورهای جستجو برخوردار هستن. پس فرصت رو از دست ندین و برای این کار، از یک تیم متخصص و حرفه‌ای مثل سدروس کمک بگیرید.

با 4 استراتژی تولید محتوا طلا و جواهر در ۱۴۰۱ آشنا بشید!

همونطور که متوجه شدید، سئو سایت طلا و جواهر و تولید محتوای مناسب، از مهم‌ترین نکات در زمینه دیجیتال مارکتینگ طلافروشی هستن. حدود 60 درصد از متخصصان بازاریابی محتوا از روش B2C استفاده می‌کنن که این می‌تونه به رشد کسب و کار شما کمک کنه.

تولید محتوا طلا و جواهر چه مراحلی داره؟

یادتون باشه که محتوای خوب به محتوایی گفته می‌شه که مردم تشویق می‌شن اون رو به اشتراک بذارن.  در واقع تولید محتوا به تنهایی کافی نیست! شما باید اون رو تبلیغ کنید و به کاربران مختلف معرفی کنید. علاوه‌بر‌این، نباید همون چیزهایی که بقیه می‌گن رو تکرار کنید، در عوض سعی کنید خلاقیت به خرج بدین و خاص و منحصر‌به‌فرد باشید!

در ادامه همراه تیم دیجیتال مارکتینگ سدروس باشید تا با چند استراتژی مهم و کاربردی که برای بهبود تبلیغ محتوای طلا و جواهر شما موثر هستن، آشنا بشید:

  1. بهره‌مندی از بلاگرها در تبلیغ محتوا طلا و جواهر

اگه شما صاحب یک سایت طلا فروشی هستید، طبیعتا صحبت کردن با افرادی که در صنعت لوله کشی یا معماری فعالیت می‌کنن، برای شما سودی نداره!  شما باید وبلاگ نویسان مرتبط با صنعت طلا و جواهرات صحبت کنید و از اون‌ها درخواست کنید که محتوای شما رو تبلیغ کنن یا به اشتراک بذارن.  با افرادی صحبت کنید که:

  • محتوایی مشابه با چیزی که شما منتشر کردین به اشتراک گذاشته باشه.
  • افرادی که در گذشته هم محتوای شما رو تبلیغ کردن یا به اشتراک گذاشتن.

اما نکته کلیدی اینجاست که نباید به طور مستقیم درخواست لینک یا تبلیغ داشته باشید! همه وبلاگ نویسان و بلاگرهای معروف، به طور روزانه با تعداد زیادی نامه از طرف افراد مختلف مواجه هستن که می‌خوان محتوای اون‌ها رو به اشتراک بذارن یا به اون‌ها پیوند بدن. پس شما باید متفاوت باشید! فقط کافیه به وبلاگ نویسان بگین که در گذشته، راجع به موضوعی مقاله منتشر کردین که مورد علاقه اون‌ها هستش.

ما به دنبال تولید محتوا طلا و جواهر با کیفیت هستیم که خودش به تنهایی بتونه جذاب باشه و نیازی به تعریف و تمجید نویسنده نداشته باشه. یعنی اگه محتوا شما عالی باشه، وبلاگ نویسان و افراد مختلف خودشون تشویق می‌شن که اون رو با مخاطبان‌شون به اشتراک بذارن. یادتون باشه که اگه خیلی اصرار کنید، ممکنه فرصت عالی برای تبلیغ محتوا‌تون رو از دست بدین.

چطوری می‌تونیم کسب و کار طلافروشی‌مون رو رو تبلیغ کنم؟

  1. محتوا طلا و جواهرات رو در خبرنامه‌تون تبلیغ کنید

شرکت‌هایی که روی استراتژی سئو و همچنین تبلیغ محتوای سایت‌تون سرمایه‌گذاری می‌کنن، خیلی موفق هستن و این شرکت‌ها معمولا خبرنامه‌های ارزشمندی دارن که از این طریق، اطلاعات مهم و متنوعی رو با مخاطبان خود به اشتراک می‌ذارن. اگه شما‌ هم خبرنامه دارید، حتما درباره موارد زیر به مشترکان اطلاع رسانی کنید:

  • مطالب جدیدی که پست می‌کنید.
  • محتوایی که ممکنه به‌روزرسانی شده باشه.
  • مطالب و محتوایی که دارید تولید می‌کنید.

بازاریابی ایمیلی، یکی از روش‌های مفیدی هست که به شما کمک می‌کنه تا درباره یک موضوع خاص و صمیمی با مشتریان صحبت کنید و مطالب ویژه رو با اون‌ها به اشتراک بذارید. به طور کلی، فرصت‌های زیادی برای تبلیغ محتوا به مخاطبان و و کاربران فضای مجازی در اختیار شما قرار داره که ممکنه از اون‌ها اطلاعی نداشته باشید. اصلا جای نگرانی نیست! چون سدروس اینجاست تا همه کارها رو براتون مدیریت کنه و بهترین گزینه‌ها رو در اختیارتون قرار بده.

  1. استفاده از ویدئوهای زنده و وبینارها در تولید محتوا طلا و جواهر

بعضی از افراد فکر می‌کنن که تولید محتوا فقط به نگارش متن محدود می‌شه. اما این کاملا اشتباهه و شما می‌تونید از قالب‌های مختلف و هیجان‌انگیزی برای ارائه مطالب استفاده کنید. موضوع طلا و جواهرات، یک گزینه عالی برای ایجاد ارتباط بصری با مخاطبان هست. شما می‌تونید تصاویر جذابی از انواع محصولات یا نگین‌های تزیینی مختلف تهیه کنید و یا وید‌ئوهای هیجان‌انگیزی درباره نکاتی در مورد تمیز کردن جواهرات، نحوه ست کردن طلا و غیره، تولید کنید.

یکی از کارهای جذاب و موثری که می‌تونید انجام بدین، ارائه ویدیوهای زنده یا وبینارها هست که ارتباط خیلی عمیقی بین شما و کاربران ایجاد می‌کنه. البته یادتون باشه که قبل از ویدئو Live یا وبینار، حتما زمان برگزاری اون رو از طریق رسانه‌های اجتماعی اطلاع رسانی کنید. این استراتژی‌ها برای مخاطب خیلی جذابه و کاربران رو توی سایت شما نگه می‌داره و در نتیجه، منجر‌به کاهش بانس ریت می‌شه.

  1. از پلتفرم‌های مختلف برای معرفی و تبلیغ کسب و کار طلافروشی استفاده کنید

استفاده از شبکه‌های اجتماعی، به طور قابل توجهی کسب و کار شما رو ارتقا می‌ده. در سال‌های گذشته، رسانه‌های اجتماعی تاثیر خیلی زیادی در رشد و توسعه مشاغل مختلف داشتن و این روند ادامه پیدا خواهد کرد. پلتفرم‌های متنوعی وجود دارن که شما می‌تونید با توجه به کسب و کارتون و مخاطبان هدفی که دارید، یکی از این شبکه‌ها رو برای تولید محتوا طلا و جواهر و تبلیغ کسب و کارتون انتخاب کنید.

از شبکه‌های اجتماعی محبوب و پرکاربرد می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • فیس بوک
  • اینستاگرام
  • لینکدین
  • توییتر
  • و غیره

یادتون باشه که موقع انتخاب پلتفرم‌هایی که برای تبلیغ محتواتون ازشون استفاده می‌کنید، محتاط باشید و دقت کنید. همونطور که اشاره کردیم، این پلتفرم باید با نوع کسب و کار شما متناسب باشه و شما رو با بیشترین مخاطبان هدف در ارتباط قرار بده. برای پیدا کردن بهترین گزینه، می‌تونید روی کمک سدروس حساب کنید. تیم ما با تجربه بیش از ۵ سال در خصوص تولید محتوا پیج طلا و تولید محتوا جواهرات با بررسی نیازها و اهداف شما، یک پلتفرم مناسب و کاربردی رو بهتون معرفی می‌کنه تا بتونید بهترین نتایج رو دریافت کنید.

رسانه‌های اجتماعی چه نقشی در تبلیغ طلا و جواهرات دارن؟

نتیجه گیری

حالا که به اهمیت بازاریابی محتوا پی بردین، وقتشه محتوایی تولید کنید که فکر می‌کنید مخاطبان شما اون رو دوست دارن و می‌تونه براشون مفید و جذاب باشه. سرمایه‌گذاری روی تولید محتوا خیلی ارزشمنده پس چندین بار اون رو بررسی کنید و در صورت نیاز، بازبینی و اصلاحات لازم رو انجام بدین.

اگه می‌خواین این کار رو به بهترین شکل ممکن انجام بدین، پیشنهاد می‌کنیم که با یک تیم متخصص و حرفه‌ای مثل سدروس همکاری کنید. تیم ما، سال‌هاست که به طور تخصصی در زمینه تولید محتوا فعالیت می‌کنه و تا به امروز، بیش از ۵ میلیون کلمه در کسب و کارهای مختلفی از جمله طلا و جواهر ، معماری، مالیات ، ارز ، گردشگری ، سلامت و غیره انجام داده. پس با خیال راحت، می‌تونید تولید محتوا طلا و جواهرتون رو به ما بسپارید. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، از طریق آدرس ایمیل proposal@sedroos.com  یا شماره تماس 09193370283 با متخصصان و مشاوران ما در تماس باشید.

 

منبع

Four Strategies to Promote Your Jewelry Content in 2021

اشتراک مقاله

سارا سیدین

سارا سیدین

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *