سئو سایت رستوران سئو سایت کافی شاپ سئو سایت کافه

سئو سایت رستوران یکی از بهترین و کاربردی‌ترین راهکارها برای افزایش مشتری شماست! همونطور که می‌دونید، این روزها خیلی از افراد برای پیدا کردن یک رستوران خوب و باکیفیت، اول سراغ موبایل، لپ‌تاپ یا تبلت‌شون می‌رن و چند کلمه کلیدی مرتبط با موقعیت مکانی و نوع غذایی که دنبالش هستن رو در موتور‌های جستجو مثل گوگل تایپ می‌کنن. در نهایت، نتایج رو بررسی می‌کنن تا ببینن چه گزینه‌هایی در اختیار دارن.

اما این سوال پیش میاد که چطوری می‌تونیم مخاطب رو برای اولین بار به بازدید از سایت رستوران تشویق کنیم؟ به لطف اینترنت و دنیای دیجیتال، کانال‌های تبلیغاتی زیادی وجود داره که می‌تونید برای رسیدن اهداف بازاریابی، ازشون استفاده کنید. اما باید در نظر داشته باشید که مخاطبان شما دنبال چه چیزی هستن و از چه چیزهایی بیشتر استقبال می‌کنن؟ به طور کلی باید بگیم که اگه می‌خواید مشتریان جدیدی رو از طریق وب سایت رستوران جذب کنید، باید در نتایج جستجو گوگل، رتبه خوبی داشته باشید که بهترین راه حل برای انجام این کار، سئو سایته! اگه می‌خواین همین حالا با یک متخصص سئو صحبت کنید، می‌تونید از طریق آدرس ایمیل proposal@sedroos.com یا شماره تماس 09193370283 با متخصصان ما رد سدروس در تماس باشید. تا آخر این مقاله با سدروس همراه باشید تا با اهمیت سئو سایت رستوران و نکات ریز و درشت این موضوع آشنا بشید.

اصلا سئو سایت رستوران چیه؟

کلمه SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو هست و به مجموعه‌ای از استراتژی‌های مختلف با هدف افزایش ترافیک سایت و کسب جایگاه بالاتر در موتورهای جستجو اشاره داره. استراتژی اصلی سئو سایت رستوران به شما کمک می‌کنه تا بفهمید افرادی که ممکنه به رستوران شما علاقه‌مند باشن، چه کلمات و عباراتی رو جستجو می‌کنن؟  بعد از پیدا کردن این کلمات و عبارات، باید از اون‌ها در وب‌سایت‌تون استفاده کنید تا نتایج مورد نظرتون رو دریافت کنید. برای مثال، کلمات کلیدی رایج در صنعت رستوران ممکنه شامل «بهترین غذاهای دریایی در شهر تهران» یا «تحویل سریع پیتزا در تهران» باشه.

علاوه‌بر‌این، سئو شامل استراتژی‌های فنی گوناگونی مثل ایجاد و ثبت نقشه‌های سایت، افزودن کلمات کلیدی به برچسب‌های عنوان و هدر، توضیحات متا و تگ‌های alt و تمرکز روی کسب لینک از وب‌سایت‌های دیگه هم می‌شه. اگه اطلاع زیادی از این موارد نداری و می‌خوای سایت کافه و رستورانت رو ارتقا بدی، می‌تونی روی کمک سدروس حساب کنی!

همونطور که می‌دونید، این روزها روش‌های مختلف بازاریابی دیجیتال به طور قابل توجهی گسترش پیدا کرده و خیلی از کسب و کارها، به کمک داشتن یک سایت کاربردی و مفید، تونستن مشتریان زیادی رو جذب کنن و شغل‌شون رو ارتقا بدن. توجه به سئو سایت کافی شاپ و رستوران هم تا به امروز، تاثیر چشم‌گیری در رشد و توسعه این صنعت داشته.

طبق نظرسنجی‌هایی که اخیرا انجام شده، 75٪ از مصرف کنندگان اعلام کردن که معمولا برای پیدا کردن کافه و رستوران مورد علاقه‌شون از موتورهای جستجو استفاده می‌کنن. با این حال، جالبه بدونید که اکثر کاربران، روی نتایج اولیه که براشون ظاهر شده کلیک می‌کنن و افراد کمتری به صفحات بعدی مراجعه می‌کنن. بنابراین، اگه می‌خواین کاربران با وب‌سایت رستوران شما آشنا بشن، باید تلاش کنید که در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرید.

سئو چه مزایایی برای رستوران‌ها داره؟

با چند نکته کاربردی درباره سئو سایت رستوران آشنا بشید!

چند نکته عمده و اساسی در سئو وجود داره که رعایت کردن اون‌ها برای همه کسب و کارها واجبه! اما اینجا تصمیم داریم بعضی از استراتژی‌های خاص رو به شما معرفی کنیم که به سئو سایت کافه و رستوران خیلی کمک می‌کنن. پس همراه سدروس باشید تا با چندتا از بهترین راه‌هکارها برای بهبود عملکرد موتور جستجو و جذب مشتریان بیشتر برای کافه و رستوران آشنا بشید:

این نکته می‌تونه خیلی مفید و کاربردی باشه! چرا‌که اکثر افرادی که به دنبال مکانی برای غذا خوردن هستن، دنبال یه جای نزدیک می‌گردن و نمی‌خواین ساعت‌های طولانی در مسیر باشن. بنابراین، یادتون باشه که موقع پیاده‌سازی استراتژی سئو سایت رستوران، حتما از کلمات کلیدی مبتنی بر مکان استفاده کنید.

از کلمات کلیدی محلی مانند شهر، منطقه یا محله‌ای که رستوران شما اون‌جا واقع شده، در تگ‌های عنوان و هدر و هم‌چنین متن‌های اصلی سایت‌تون استفاده کنید. این موضوع باعث می‌شه که وقتی افراد رستوران‌های مختلف در منطقه شما رو جستجو می‌کنن، با رستوران شما هم در نتایج جستجو مواجه بشن.

۱. از کلمات کلیدی شامل موقعیت مکانی استفاده کنید

۲. چقدر با Google My Business آشنا هستید؟

وقتی که رستوران‌های یک منطقه رو در گوگل جستجو کنید، لیست‌هایی از گزینه‌های مختلف در بالای صفحه نتایج به شما نمایش داده می‌شه. در بعضی موارد، این لیست‌ها در Google Maps  هم نشون داده می‌شن. برای این که موقعیت رستوران شما هم در نقشه گوگل نمایش داده شه، باید رستوران‌تون رو در Google My Business ثبت کنید. پس از تایید، حتی می‌تونید اطلاعات ثبت شده رو ویرایش کنید.

نکته مهم اینجاست که باید مطمئن باشد که اطلاعات رو به طور کامل و دقیق وارد کردین و از قالب آدرسی که Google مشخص کرده، استفاده می‌کنید. مطمئن بشید که هیچ لیست تکراری وجود نداره و اگه با چنین مواردی مواجه شدید، اونا رو حذف کنید. یادتون باشه که از کلمات کلیدی هم در توضیحات‌تون استفاده کنید. علاوه‌بر‌این، می‌تونید کسب و کار‌تون رو در سایر لیست‌های محلی مثل Bing Places و Yelp ثبت کنید.

این نوع طراحی، تمرکز ویژه‌ای روی کاربرانی داره که برای دسترسی به اینترنت و وب‌سایت‌ها، از موبایل استفاده میکنن. بر اساس آمار Search Engine Land، 95 درصد از کاربران دنیای اینترنت، از گوشی‌های هوشمندشون برای دسترسی به دنیای وب و جستجوی کافه و رستوران‌های مختلف استفاده می‌کنن و 90 درصد از این افراد، در طول روز برای صرف یک وعده غذایی بیرون می‌رن. این یعنی خیلی از مشتریان شما زمانی که مشغول به کاری هستن، با استفاده از تلفن‌همراهشون اطلاعات رو جستجو می‌کنن و اگه نتونن از طریق موبایل به وب‌سایت شما دسترسی پیدا کنن، ممکنه این فرصت رو از دست بدین و مشتریان کمتری داشته باشید.

بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل، طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیوه! این قابلیت باعث می‌شه که محتوای سایت شما بر اساس اندازه صفحه نمایش و نوع مرورگر، تنظیم بشه و کاربران بتونن بدون هیچ مشکلی با هر دستگاهی به سایت و اطلاعات شما دسترسی داشته باشن.  

همچنین باید از سرعت بارگیری اطلاعات در سایت هم مطمئن بشید تا بتونید یک تجربه کاربری عالی برای مخاطبان ایجاد کنید، به طوری که بازدیدکنندگان ناامید نشن و وب‌سایت رو ترک نکنن. هرچقدر که تجربه کاربری بهتری فراهم کنید، نرخ پرش سایت شما ارتقا پیدا می‌کنه و تعداد بازدید کنندگانی که به مشتری ثابت‌تون تبدیل می‌شن، بالاتر می‌ره.

۱. موقع طراحی سایت، جستجو کاربران رو در نظر بگیرید

۴. وب‌سایت‌تون رو به طور منظم به‌روز‌رسانی کنید

یکی از مهم‌ترین نکات اینه‌که به طور مداوم و مکرر، محتوای جدید به وب‎سایت رستوران‌تون اضافه کنید. این کار به کسب جایگاه بهتر و بالاتر در موتورهای جستجو کمک می‌کنه و کاربران رو تشویق می‌کنه که دوباره از سایت شما بازدید کنن. اطمینان حاصل کنید که محتوای ارائه شده، برای مخاطب ارزشمنده و اطلاعات مفیدی رو در اختیار کاربران قرار می‌ده. 

یادتون باشه که هیچوقت نباید از مطالب و محتوای بقیه سایت‌ها کپی کنید! موتورهای جستجو به شدت روی این موضوع حساس هستن و در صورت تشخیص محتوای تکراری، ممکنه شما رو جریمه کنن و این باعث آسیب دیدن وب‌سایت رستوران شما می‌شه. می‌تونید از وبلاگ هم استفاده کنید تا بتونید فضایی برای پست منظم اخبار، انتشار مطالب ویژه و سایر اطلاعات در اختیار داشته باشید و در نهایت می‌تونید هر محتوایی که دارید رو  در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بذارید.

خیلی خوب می‌دونید که در دنیای پرمشغله امروزی، تعداد زیادی از مردم برای برطرف کردن نیازهاشون به سراغ موبایل، تبلت و رایانه‌ شخصی‌شون می‌رن و در دنیای اینترنت جستجو می‌کنن! این موضوع به هر کسب و کاری کمک می‌کنه که مشتریان بیشتری داشته باشه و فعالیت‌هاش رو ارتقا بده. کافه‌ها و رستوران‌ها هم از این مسئله مستثنا نیستن. اما برای اینکه سایت رستوران شما عملکرد خوبی داشته باشه، نباید از سئو غافل بشید! اگه تخصص و زمان کافی برای پرداختن به این موضوع ندارید، بهتره از یک تیم حرفه‌ای و کاربلد مثل سدروس کمک بگیرید. تیم ما به شما کمک می‌کنه تا با استفاده از بهترین و مناسب‌ترین کلمات کلیدی، کسب و کارتون رو توسعه بدین و مشتریان بیشتری جذب کنید.

تیم ما، تجربه همکاری با کافه و رستوران‌های متعددی از جمله حستوران، مستوران، حس‌کافه، مس‌کافه و بوتیک هتل نظامیه رو داشته و فعالیت‌های متعددی در زمینه طراحی سایت، تولید محتوا، بهینه سازی موتور جستجو یا سئو، مدیریت اینستاگرام و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی انجام داده. پس می‌تونید با خیال راحت روی کمک ما حساب کنید. فقط کافیه همین حالا موبایل‌تون رو بردارید و از طریق شماره تماس 09193370283 یا آدرس ایمیل proposal@sedroos.com با متخصصان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

سئو سایت کافه و رستوران رو به سدروس بسپارید!

3 نکته عالی برای سئو محلی رستوران‌ها!

وقتی صاحب یک کسب و کار محلی هستید، باید از هر فرصتی برای بازاریابی و جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید. شما می‌تونید با جذب مشتریان بیشتر به رستوران‌تون، کسب و کارتون رو گسترش و ارتقا بدین. همونطور که قبلا اشاره کردیم، یکی از بهترین روش‌های بازاریابی آنلاین برای مشاغل محلی، بهینه سازی موتور جستجو یا همون SEO  هست. به کمک سئو می‌تونید فرآیند افزایش رتبه وب سایت در نتایج جستجو رو از طریق بهینه سازی سایت، بهبود ببخشید. این روش باعث می‌شه که مشتریان بیشتری به صورت آنلاین با کسب و کار شما آشنا بشن.  

بنابراین، اگه شما هم در زمینه تهیه غذا فعالیت می‌کنید، باید روی سئو سایت رستوران یا کافه‌تون کار کنید تا فرصت دسترسی به مشتریان محلی رو به حداکثر برسونید. سئوی محلی، برای مشاغلی کاربرد داره که فقط به صورت محلی در یک منطقه مشخص فعالیت می‌کنن. حالا شاید این سوال براتون ایجاد بشه که چطوری می‌تونیم شانس‌مون رو برای رشد کسب و کار و دسترسی به مخاطبان جدید با استفاده از SEO محلی به حداکثر برسونیم؟

پس در ادامه این مقاله با سدروس همراه باشید تا 3 نکته عالی و کاربردی برای ارتقا سئو محلی رستوران رو به شما معرفی کنیم:

بخش مهم و عمده‌ای از سئوی محلی به فهرست نمایه کسب و کار گوگل شما مربوط می‌شه. وقتی افراد از Google برای جستجوی رستوران‌هایی مشابه رستوران شما استفاده می‌کنن، فهرست نمایه کسب‌وکار Google شما در نتایج ظاهر می‌شه. این فهرست، بخش مهمی از کسب و کار شما رو تشکیل می‌ده، چرا‌که اولین چیزی هست که کاربران از کسب و کار‌تون دریافت می‌کنن.

خیلی از کاربران از عباراتی مثل “اطراف من” یا “در شهر تهران” و غیره برای پیدا کردن نتایج موردنظرشون استفاده می‌کنن و همین موضوع اهمیت سئو محلی رو نشون می‌ده تا شما بتونید در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر بشید و مشتریان بتونن رستوران شما رو پیدا کنن و باهاتون تماس بگیرن.

در نظر گرفتن این قابلیت برای کاربران موبایل، از اهمیت بالاتری برخورداره، چرا‌که خیلی از افراد برای پیدا کردن یک کسب و کار محلی، از تلفن همراه‌شون برای جستجو استفاده می‌کنن و می‌خوان در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسن. بنابراین، اگه می‌خواین از رقیب‌هاتون جلو بزنید، پیشنهاد می‌کنیم برای متمایز کردن فهرست نمایه کسب و کار Google وقت بذارید.

اولین قدم اینه لیست‌تون رو آماده کنید. این کار رو می‌تونید با جستجو کسب و کارتون در سایت نمایه کسب و کار گوگل شروع کنید. در ادامه می‌تونید اطلاعات بیشتری بهش اضافه کنید. از مهم‌ترین اطلاعاتی که باید ثبت کنید می‌تونیم به اطلاعات اولیه مثل آدرس، اطلاعات تماس و ساعات کاری رستوران اشاره کنیم. همه این موارد، اطلاعات مهمی هستن که باید در اختیار کاربران قرار بگیرن.  

علاوه‌بر موارد ذکر شده، می‌تونید توضیح کوتاهی در مورد نوع غذایی که سرو می‌کنید، ویژگی‌های فضا و موارد دیگه اضافه کنید. به طور کلی، هر نوع اطلاعاتی که به کاربران برای پیدا کردن گزینه موردنظرشون کمک می‌کنه، می‌تونه مفید باشه. پیشنهاد می‌کنیم از مواردی مثل تصاویر باکیفیت و وسوسه‌برانگیز غذا، معرفی کارکنان و پرسنل رستوران و غیره استفاده کنید تا حس اعتماد و رضایت مشتریان رو جلب کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فهرست کسب‌وکار، بخش نظرسنجی کاربران هست که مشتریان می‌تونن نظرشون رو درباره تجربه‌ای که در کافه یا رستوران شما داشتن ثبت کنن. همین موضوع می‌تونه منجر‌به جلب نظر بقیه کاربران بشه. هم‌چنین، این قابلیت می‌تونه فرصتی رو فراهم کنه تا با مشتریان در ارتباط باشید و از انتقادات و پیشنهادات‌شون مطلع بشید. فهرست کسب و کار،  بخش مهمی از سئوی محلی محسوب می‌شه و شما می‌تونید از این طریق، در اولین برخورد تاثیر خوبی رو کاربران داشته باشید.

۱. فهرست نمایه کسب و کار Google رو فراموش نکنید

۲. از کلمات کلیدی در همه صفحات استفاده کنید

یکی از نکات مهم و ضروری سئو، به یکپارچه سازی کلمات کلیدی و توزیع اون‌ها در صفحات مختلف سایت، مربوط می‌شه. زمانی که افراد کلمات کلیدی مرتبط با رستوران شما رو جستجو می‌کنن، در صورت استفاده درست و اصولی از این کلمات، سایت شما برای کاربران نمایش داده می‌شه. 

کلمات کلیدی، بخش مهمی از برنامه سئوی محلی شما هستن. در واقع، شما باید از کلیدواژه‌هایی استفاده کنید که فکر می‌کنید کاربران از اون‌ها برای پیدا کردن سایت شما استفاده می‌کنن. این کار، نیازمند انجام بررسی و تحقیقات کافی در مورد کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شماست. بدون شک، کلیدواژه‌های زیادی وجود داره که می‌تونید روی اون‌ها تمرکز کنید و سایت رستوران‌تون رو در دسترس مخاطبان قرار بدین. فقط به این فکر کنید که ممکنه کاربران چه کلماتی رو برای پیدا کردن شما جستجو کنن؟  

به کلماتی که با غذا یا آشپزی مرتبط هستن فکر کنید. بعد از این که کلمات مناسب رو پیدا کردین، به این فکر کنید که چطوری می‌تونید از اون‌ها در وب‌سایت‌تون استفاده کنید؟ یکی از نکات مهم و کاربردی اینه‌که سراغ کلمات کلیدی طولانی‌تر برید تا شانس خودتون رو افزایش بدین. پیشنهاد ما اینه‌که از کلیدواژه‌های سه یا چند کلمه‌ای استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌تونیم به “بهترین رستوران‌های غذای دریایی در تهران” اشاره کنیم. بدون شک، چنین عباراتی خیلی بهتر از کلمات کلیدی کوتاه هستن که فقط شامل یک یا دو کلمه می‌شن، مثل ” رستوران‌های غذای دریایی”. کلمات کلیدی کوتاه، خیلی کلی و عمومی هستن و احتمالا کمی داره که مخاطب رو به هدف اصلی برسونن. اما هرچقدر کلیدواژه شما طولانی‌تر باشه، بهتر می‌تونه مشخص کنه که کاربر دقیقا دنبال چیه!

بعد از انتخاب کلیدواژه‌‌های مناسب باید اونا رو در تمام صفحات پراکنده کنید. در نتیجه، گوگل می‌تونه این کلمات رو در سایت شما شناسایی کنه و این کار منجر‌به کسب رتبه برتر در موتورهای جستجو می‌شه. می‌تونید از این کلمات در عنوان، هدر، توضیحات و کپی بدنه صفحات استفاده کنید.

یادتون باشه که باید از زیاده‌روی در استفاده از کلمات کلیدی، خودداری کنید! استفاده بیش از حد از این کلمات می‌تونه به رتبه شما آسیب بزنه. فقط جاهایی باید از کلمات کلیدی استفاده کنید که با موضوع مطابقت داشته باشن و یک جریان طبیعی ایجاد کنن.

یکی از بهترین راه‌ها برای بدست آوردن رتبه بالاتر در نتایج جستجو، تولید محتواست. تولید محتوا، شامل فرآیند به اشتراک‌گذاری اطلاعاتی که برای کاربران مفید و ارزشمنده، می‌شه و به طور معمول در قالب وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک یا محتوای قابل دانلود ارائه می‌شه. تولید محتوا یک راهکار عالی برای جلب توجه مخاطبان و جذب مشتریان جدید برای رستوران محلی شماست. در واقع شما فرصتی بی‌نظیر در اختیار دارید تا با به اشتراک گذاری مطالب مفید و جذاب، نظر افراد رو به سمت کسب و کارتون جذب کنید.

انواع مختلفی از محتوا وجود داره که صاحبان رستوران‌ها می‌تونن ازشون استفاده کنن. به عنوان مثال، شما می‌تونید از ویدیوها یا وبلاگ‌هایی درباره نحوه درست کردن غذاهای خاص، نحوه دیزاین و آماده‌سازی درست غذا یا آسون‌ترین روش‌ها برای آشپزی، در وب‌سایت استفاده کنید و اطلاعات جذاب و ارزشمندی رو در اختیار کاربران قرار بدین.

وقتی مردم محتوای شما رو بررسی می‌کنن، ممکنه از نکات و دستور العمل‌های آشپزی سایت استفاده کنن و همین موضوع منجر‌به جلب اطمینان اون‌ها می‌شه. بنابراین شما در ذهن کاربر ثبت می‌شید و اگه یه روزی تصمیم بگیره برای صرف غذا به رستوران مراجعه کنه، احتمال این که شما رو انتخاب کنه خیلی زیاده!

موقع تولید و انتشار محتوا، حواستون باشه که حتما از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید و نکات سئو سایت کافه و رستوران رو در نظر بگیرید. این موضوع به باعث می‌شه که سایت شما مخاطبان بیشتری پیدا کنه. پیشنهاد ما اینه که روی کلمات کلیدی که ممکنه مخاطبان شما برای مکان‌یابی کسب و کارتون استفاده کنن، تمرکز کنید.

فراموش نکنید که محتوا، یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی مشاغل محسوب می‌شه که می‌تونه چندین برابر روش‌های  بازاریابی سنتی، موثر باشه!  پس فرصت رو از دست ندین و همین حالا، بازاریابی محتوا رو برای جذب مشتریان بیشتر شروع کنید.

۳. محتوای خوب منتشر کنید

PPC یا تبلیغات کلیکی چه تاثیری در کسب و کار رستوران‌ها داره؟

PPC  یکی از کاربردی‌ترین روش‌های تبلیغاتی محسوب می‌شه که برای کسب و کار رستوران‌ و کافه‌ها هم می‌تونه خیلی اثربخش باشه. برای آشنایی بیشتر با این موضوع، می‌تونید به مقالات کامل و جامع مجله سدروس مراجعه کنید. اگه شما هم تصمیم دارید از تبلیغات کلیکی برای بازاریابی استفاده کنید، نکات زیر رو مدنظر داشته باشید تا بهترین نتایج رو دریافت کنید:

جالبه بدونید طبق تحقیقات انجام شده در سال 2016، حدود 72 درصد از جستجوهای مربوط به غذا و نوشیدنی در موتورهای جستجوگر، از طریق تلفن‌های همراه انجام شده! این نشون می‌ده که کمپین‌های تبلیغاتی شما باید برای کاربران تلفن‌های هوشمند و سایر دستگاه‌ها،  عملکرد خوبی داشته باشه.

برای اینکه کمپین‌های PPC تون رو موثرتر کنید، ویژگی کلیک برای تماس رو در همه تبلیغات در نظر بگیرید تا کاربران بتونن از طریق تلفن همراه‌شون روی شماره شما کلیک کنن و به طور خودکار با شما تماس برقرار کنن.

صفحات فرودی که تبلیغات شما رو به کاربران نمایش می‌دن، باید از طریق دستگاه‌های تلفن همراه هم قابل دسترسی باشند. باید مطمئن باشید که این تبلیغات جوری طراحی شدن که در هر صفحه نمایشی، عالی و بی‌نقص نمایش داده می‌شن و در سریع‌ترین زمان ممکن بارگذاری خواهند شد.

۱. دسترسی کاربران موبایل رو فراموش نکنید!

۲. از کلمات کلیدی مبتنی بر مکان غافل نشید

همونطور که قبلا اشاره کردیم، وقتی که مردم رستوران‌های مختلف رو به صورت آنلاین جستجو می‌کنن، معمولاً به دنبال مکانی در نزدیکی موقعیت مکانی خودشون هستن. بنابراین، تبلیغات PPC  رستوران شما باید شامل کلمات کلیدی مبتنی بر مکان باشه تا شانس دیده شدن‌تون افزایش پیدا کنه. پیشنهاد می‌کنیم که از اطلاعاتی مثل نام شهر، منطقه و محله در کلمات کلیدی استفاده کنید. این کلیدواژه‌ها احتمال جذب مشتری رو بالاتر می‌برن.

گاهی اوقات، کاربران فرصت خیلی کوتاهی دارن و ممکنه در اولین برخورد، خیلی به محتوا و تبلیغات شما توجه نکنن. بنابراین، توصیه می‌کنیم که با استفاده از استراتژی بازاریابی مجدد، دوباره تبلیغات و ویژگی‌های کسب و کارتون رو به مخاطبان یادآوری کنید تا احتمال جذب مشتری رو در طول زمان، افزایش بدین.

بازاریابی مجدد، شامل تبلیغات برای افرادیه که قبلاً به نحوی با سایت شما تعامل داشتن و یا از خدمات شما استفاده کردن. با وجود غذاهای متنوع و لذیذی که ارائه می‌کنید، باز هم ممکنه مردم شما رو به دلایل گوناگون مثل گذشت زمان یا مشغله فکری، فراموش کنن. در چنین شرایطی، شما می‌تونید با تبلیغات مختلف و ارائه مطالب جذاب، دوباره اون‌ها رو به سمت خودتون جذب کنید.

۳. با استفاده از بازاریابی مجدد، برند و کسب و کارتون رو یادآوری کنید!

۴. صفحات فرود رو بهینه‌سازی کنید

برای اینکه کمپین PPC شما به بهترین شکل ممکن کار کنه، به صفحات فرود مناسب نیاز دارید که بتونید بعد از مراجعه کاربران، اون‌ها رو به مشتری دائمی تبدیل کنید. برای انجام این کار، باید یک فراخوان یا درخواست مشخصی برای کاربران در نظر بگیرید که می‌تونه  شامل ثبت نام برای یک لیست ایمیل، دانلود کوپن، ثبت سفارش یا هر چیز دیگه‌ای باشه. یادتون باشه که همیشه دعوت به چنین اقداماتی رو در صفحه فرود سایت قرار بدین. ارائه تصاویر جذاب از غذاهای رستوران در صفحات فرود هم می‌تونه تاثیر زیادی در جلب نظر مخاطبان داشته باشه!

یکی دیگه از جنبه‌های مهم PPC برای رستوران‌ها، نظارت روی روند فعالیت‌ها و میزان موفقیت یا شکست تبلیغات شماست. با این کار، شما می‌تونید وضعیت موجود رو بررسی کنید و یک استراتژی جدید و کاربردی برای ادامه کار تنظیم کنید. می‌توانید از برنامه‌هایی مثل Google AdWords برای نظارت بر کلیک‌ها و تبدیل‌ها استفاده کنید و بررسی کنید که کدوم تبلیغات تونستن بهترین نتایج رو دریافت کنن.

اگه یک تبلیغ داره خوب کار می‌کنه و نتیجه خوبی گرفته، بهتری هزینه و زمان بیشتری رو بهش اختصاص بدین تا موفق‌تر بشید. اما برعکس، اگه یکی از تبلیغات صفحه خوب کار نمی‌کنه، باید اصلاحش کنید و یا به طور کل حذف کنید و هزینه اون رو به کار دیگه‌ای اختصاص بدین. یادتون باشه که تجزیه و تحلیل و بازنگری، یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرآیند بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شه.

۵. کمپین‌های بازاریابی‌تون رو به طور منظم تجزیه و تحلیل کنید و در صورت نیاز، تجدید نظر کنید

مدیریت کمپین PPC رو به سدروس بسپارید!

موتورهای جستجو، یکی از موثرترین و پرطرفدارترین ابزارها برای دیده شدن کسب و کارتون محسوب می‌شن و به شما کمک می‌کنن که کافه و رستوران‌تون رو به مخاطبان بیشتر معرفی کنید و تعداد مشتریان رو روز‌به‌روز افزایش بدین. با این کار می‌تونید موفقیت چشم‌گیری در کسب و کارتون بدست بیارید. روش‌های مختلفی برای بازاریابی دیجیتال وجود داره که PPC یکی از موثرترین و بهترین راهکارها برای بهبود دیده شدن سایت، جذب مشتری بیشتر و رسیدن به اهداف تجاری شماست.

اگه برای شروع یک کمپین تبلیغاتی عالی و کاربردی آماده هستید، می‌تونید روی کمک سدروس حساب کنید. تیم مجرب ما از متخصصان PPC  برای ایجاد کمپین موثر متناسب با اهداف شما استفاده می‌کنه و با نظارت دقیق و بررسی روند کار، بهترین نتایج ممکن رو برای شما رقم می‌زنه.

برای اطلاعات بیشتر می‌تونید از طریق آدرس ایمیل proposal@sedroos.com  یا شماره تماس 09193370283 با ما در تماس باشید.

سدروس باعث رشد و پیشرفت طرح سئو سایت شما می‌شه!