طراحی سایت طلا و جواهر طراحی سایت طلا فروشی طراحی سایت جواهر فروشی

اگه می‌خواین یک طراحی سایت عالی و باکیفیت داشته باشید و نمی‌دونید باید از کجا شروع کنید، سدروس اینجاست تا به شما کمک کنه و بهترین گزینه‌ها رو در اختیارتون قرار بده.

چرا سدروس در طلا و جواهر متخصص است؟

چرا سدروس در طلا و جواهر متخصص است؟

طراحی سایت طلا و جواهر یکی از کارهای مهم و اساسی برای فروشگاه‌های طلا محسوب می‌شه و این موضوع به جذب مشتریان بیشتر کمک می‌کنه. فرقی نمی‌کنه که کسب و کار شما به صورت آنلاین باشه و یا یک فروشگاه حضوری داشته باشید، در هر صورت باید یادتون باشه که داشتن یک وب‌سایت کاربردی و تخصصی، به جذب مشتری و افزایش درآمدزایی شما کمک می‌کنه. 

طراحی سایت طلا و جواهر یکی از کارهای مهم و اساسی برای فروشگاه‌های طلا محسوب می‌شه و این موضوع به جذب مشتریان بیشتر کمک می‌کنه. فرقی نمی‌کنه که کسب و کار شما به صورت آنلاین باشه و یا یک فروشگاه حضوری داشته باشید، در هر صورت باید یادتون باشه که داشتن یک وب‌سایت کاربردی و تخصصی، به جذب مشتری و افزایش درآمدزایی شما کمک می‌کنه. 

هدف اصلی سدروس، پیشرفت و توسعه کسب و کار شماست پس می‌تونید با خیال راحت، طراحی سایت طلا فروشی‌تون رو به این تیم مجرب بسپارید و نتیجه مطلوب‌تون رو دریافت کنید. فقط کافیه از طریق آدرس ایمیل proposal@sedroos.com یا شماره تماس 09193370283  با متخصصان و مشاوران ما تماس برقرار کنید.

اصلا چرا به طراحی سایت طلا و جواهر نیاز داریم؟

شاید تا چند سال پیش، اصلا نیاز به یک سایت طلافروشی رو حس نمی‌کردین و بیشتر روی کیفیت فروشگاه فیزیکی‌تون تمرکز داشتین. ممکنه که برای شما هم این سوال ایجاد شده باشه که داشتن یک سایت طلا و جواهر چه فایده‌ای برای ما داره؟ در جواب به این سوال باید بگیم که این روزها همه‌چیز عوض شده و سبک زندگی مردم تغییر پیدا کرده!

وقتی مردم به چیزی نیاز پیدا می‌کنن، در اولین قدم به سایت‌های اینترنتی مراجعه می‌کنن و ترجیح می‌دن که کارهاشون رو به صورت آنلاین انجام بدن چون هم آسون‌تره و هم زمان کمتری از ما می‌گیره. یعنی حتی اگه قصد خرید طلا و جواهر هم داشته باشن، معمولا قبل از اینکه به صورت حضوری از فروشگاه‌های طلافروشی بازدید کنن، سراغ موتورهای جستجو مثل گوگل می‌رن و بهترین سایت‌های طلا فروشی رو سرچ می‌کنن. به همین دلیل، داشتن یک وب‌سایت تخصصی و حرفه‌ای برای کسب و کار شما خیلی مهمه! وب‌سایت این فرصت رو در اختیار شما قرار می‌ده تا برند و خدمات‌تون رو به صورت آنلاین معرفی کنید و بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی، با میلیون‌ها کاربر در ارتباط باشید!

علاوه بر این، با داشتن یک وب سایت می‌تونید کارآمدترین و راحت ترین تجربه خرید رو برای مشتریان فراهم کنید و با معرفی برند و کسب و کارتون، مشتریان بیشتری رو به سمت خود جلب کنید. دیگه مشتریان شما نگرانی‌هایی مثل شلوغی و ترافیک مسیرها، مسافت، ساعات کاری، برنامه‌ریزی و غیره رو ندارن و می‌تونن با خیال راحت در هر زمان و مکانی از شما خرید کنن.

اگه در گوگل و بقیه موتورهای جستجو سرچ کنید، متوجه می‌شید که سایت‌ها خیلی زیادی در زمینه فروش طلا و جواهرات وجود داره اما فقط بعضی از اون‌ها موفق هستن. دلیل این اتفاق چیه؟ کیفیت و نحوه طراحی سایت از اهمیت بالایی برخورداره و بهتره که توسط افراد مجرب و حرفه‌ای مثل سدروس انجام بشه که به طور تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنن.

یادتون باشه که طبق مطالعات و بررسی‌های انجام شده، انسان تصاویر بصری رو خیلی راحت‌تر و سریعتر از متن‌ها تشخیص می‌ده و پردازش می کنه. بنابراین، تأثیر گذاری عکس و ویدئو می‌تونه چندین برابر متن‌ها باشه و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که از تصاویر جذاب و باکیفیت مرتبط با موضوع استفاده کنید تا نظر مخاطب رو جلب کنید.

در واقع، طراحی وب سایت جواهر فروشی می‌تونه سطح حرفه‌ای بودن کسب و کار شما رو تعیین کنه و این موضوع باعث می‌شه که مخاطب به شما اعتماد کنه. مشتریان و مصرف کنندگان، به طور ناخودآگاه با عناصر بصری، پیام های بازاریابی و محتوای صفحه ارتباط برقرار می‌کنن و از این طریق با تجارت و کسب و کارتون آشنا می‌شن. پس عناصر گرافیکی و داشتن خلاقیت در ارائه مطالب می‌تونه خیلی مهم باشه. شما می‌تونید این کار رو با خیال راحت به سدروس بسپارید که از تجربه درخشانی در این زمینه برخورداره و از نمونه‌ کارهای موفق این تیم می‌تونیم به طراحی سایت گالری طلافروشی آرین اشاره کنیم که یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین برندهای طلا در ایران محسوب می‌شه و این وب سایت تا به امروز عملکرد موفقی داشته و از امنیت و پشتیبانی خیلی قوی برخورداره!

کیفیت طراحی سایت طلا فروشی چه اهمیتی داره؟

با بهترین روش‌های طراحی سایت طلا و جواهر آشنا بشید!

با بهترین روش‌های طراحی سایت طلا و جواهر آشنا بشید!

حالا که می‌دونید چرا طراحی وب سایت طلافروشی برای افراد مشغول در این زمینه اهمیت داره، در این بخش همراه ما باشید تا  با بهترین روش‌های طراحی وب سایت جواهر فروشی آشنا بشید و نتیجه مطلوب و ایده‌آل رو دریافت کنید. اگه هدف شما طراحی بهترین وب سایت طلا و جواهر هست، باید بگیم که در نظر گرفتن نکات زیر بهتون خیلی کمک می‌کنه و باعث می‌شه که مخاطبان، ارتباط مثبت و موثری با برند شما برقرار کنن و به مشتریان دائمی شما تبدیل بشن:

1. یک طراحی مرتب ساده با تمرکز بر جواهرات

خب همونطور که می‌دونید، فعالیت اصلی این سایت به فروش طلا و جواهرات مربوط می‌شه پس باید از هر چیز اضافه‌ای که باعث حواس پرتی مخاطب می‌شه، دوری کنید. یادتون باشه که حتی کوچک‌ترین مطالب غیر مرتبط می‌تونن برای مخاطب آزار دهنده و خسته کننده باشن و اون‌ها رو از خرید منصرف کنن!

برای موفقیت در کسب و کار و جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش آنلاین،  باید یک وب سایت زیبا، سازمان یافته و دارای رابط کاربری ساده طراحی کنید تا مخاطب بتونه به راحتی باهاش ارتباط برقرار کنه.  به عنوان مثال، پیشنهاد می‌کنیم که از رنگ‌های پس‌زمینه ساده و خنثی مثل سفید یا خاکستری کم‌رنگ استفاده کنید. هم‌چنین بهتره که از فونت‌های خوانا در اندازه استاندارد و مناسب استفاده کنید و از بی‌نظمی و پاپ‌آپ‌های بیش از حد جلوگیری کنید. برای تبلیغات یا معرفی لینک‌ها، یک مکان مشخص در نظر بگیرید که مزاحم فعالیت اصلی کاربر نشه.

علاوه بر این، سعی کنید تصاویر جواهرات رو در ابعاد بزرگ، دقیق و با وضوح و کیفیت بالا آپلود کنید تا بتونه معرف محصول باشه و مشتری رو تحت تاثیر قرار بده. هم‌چنین، باید مشخصات و ویژگی‌های محصول رو به طور دقیق ذکر کنید و گزینه خرید آنلاین و درگاه پرداخت رو در دسترس قرار بدین. دقت داشته باشید که فرآیند خرید و پرداخت وجه نباید خیلی پیچیده باشه.

همونطور که قبلا اشاره کردیم، تصاویر اولین چیزهایی هستن که کاربر تشخیص می‌ده و باهاشون ارتباط برقرار می‌کنه. البته باید این نکته رو هم در نظر داشته باشید که هدف ما، فقط ارائه عکس طلا و جواهرات نیست. برای جذب مشتری و دعوت به خرید، یکی از بهترین روش‌ها اینه که از تصاویر انگیزشی استفاده کنید. خیلی از وب‌سایت‌های بزرگ و موفق، این کار رو به کمک بنرهای تبلیغاتی و تصاویر جذابی که در صفحه اصلی ارائه می‌کنن، انجام می‌دن.

به عنوان مثال می‌تونید از نمونه‌هایی مثل تصویر یک زوج شاد و خوشبخت با حلقه‌های نامزدی، عکس عروس و داماد، همسری که یک قطعه جواهر رو به عنوان هدیه دریافت می‌کنه، یا تصویر مدل‌های تبلیغاتی که یک قطعه زیبا رو معرفی می‌کنن، استفاده کنید. این نوع تصاویر، جنبه تبلیغاتی خیلی قدرتمندی دارن و می‌تونن در زمینه جذب مشتری و افزایش فروش محصولات، خیلی موثر و مفید باشن.  

هم‌چنین، پیشنهاد می‌کنیم که به جای جملات ساده و تکراری مثل «با ما تماس بگیرید» یا «اکنون خرید کنید»، سعی کنید متن‌های خلاقانه و متفاوت مثل «همین امروز حلقه ایده‌آل‌تان را پیدا کنید» یا «با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره شخصی داشته باشید» استفاده کنید تا مخاطب، ارتباط بهتر و صمیمی‌تری با شما برقرار کنه.

اگه می‌خواین اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست بیارید، همین حالا با  شماره 09193370283 تماس بگیرید تا مشاوران سدروس شما رو به طور دقیق و کامل راهنمایی کنن.

2. از تاثیر تصاویر الهام بخش و ترغیب کننده در طراحی سایت غافل نشید!

۳. طراحی وب‌سایت سازگار با موبایل خیلی مهمه!

این روزها استفاده از موبایل خیلی رایج و فراگیر شده و خیلی از افراد، برای خرید آنلاین، جستجوی اطلاعات در مورد مسائل مختلف و گشت و گذار در اینترنت، از دستگاه‌های تلفن همراه‌شون استفاده می‌کنن و این موضوع درباره خرید طلا و جواهرات هم صدق می‌کنه. شاید براتون جالب باشه که بدونید بخش عمده‌ای از خریدهای اینترنتی، از طریق تلفن همراه انجام می‌شه، چرا‌که همیشه در دسترس ما قرار داره و به راحتی می‌تونیم در هر زمان و مکانی ازش استفاده کنیم.  

تعداد کاربرانی که از موبایل استفاده می‌کنن، روز‌به‌روز داره افزایش پیدا می‌کنه و اگه می‌خواین کسب و کارتون توسعه پیدا کنه و فروش و درآمدزایی بیشتری داشته باشید، باید طراحی سایت طلافروشی‌تون رو با صفحات نمایش در شکل و اندازه‌های مختلف، سازگار کنید. اگه وب سایت شما برای نمایش درست و دقیق در تلفن همراه به زوم کردن، پیمایش یا افزونه‌های خاصی نیاز داشته باشه، به مرور زمان متوجه می‌شین که تعداد کاربرانی که از سایت‌تون استفاده می‌کنن، روز‌به‌روز کاهش پیدا می‌کنه!

بهترین استراتژی برای افزایش تعداد بازدید کنندگانی که از وب سایت شما از طریق تلفن همراه استفاده می‌کنن، طراحی واکنش گرا یا طراحی ریسپانسیو نام داره. طراحی ریسپانسیو شامل مقیاس بندی خودکار محتوای یک وب سایت برای سازگاری با صفحه نمایش‌های گوناگون در ابعاد و اندازه‌های مختلف می‌شه. در واقع اگه یک وب‌سایت به صورت واکنش‌گرا طراحی شده باشه، در صورت تغییر دستگاه و یا تغییر اندازه صفحه نمایش، می‌بینیم که محتوای وب‌سایت به‌طور خودکار و متناسب با ابعاد صفحه،  تنظیم می‌شه.

یادتون باشه که طراحی ریسپانسیو فقط به یک قالب طراحی یا طرح‌بندی ‌سایت نیاز داره و به همین دلیل، مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش برای جذب کاربران موبایل و نگه داشتن بازدیدکنندگان در سایت برای مدت طولانی‌تر، محسوب می‌شه. شما می‌تونید با این روش، برند و کسب و کارتون رو در همه پلتفرم‌ها معرفی کنید و با کاربران بیشتری در ارتباط باشید.

همچنین، این نکته رو در نظر داشته باشید سازگاری با موبایل، یکی از فاکتورهای اصلی و مهم برای رنکینگ و رتبه‌بندی سایت در گوگل محسوب می‌شه و به کمک این راهکار می‌تونید وب‌سایت‌تون رو در صفحه اول نتایج جستجو قرار بدین تا بازدیدکنندگان بیشتری از سایت شما دیدن کنن.  

در نهایت، وب‌سایت شما باید یک ساختار منظم و سازمان یافته داشته باشه که بتونه برای بازدیدکنندگان جذاب و معقول باشه. فرقی نمی‌کنه که هدف وب‌سایت، تجارت و فروش آنلاین طلا و جواهرات باشه یا فقط برای معرفی و آشنایی با موقعیت فیزیکی فروشگاه راه‌اندازی شده باشه، در هر صورت منوها و گزینه‌های ناوبری سایت باید واضح و قابل پیگیری باشن. اگه دسترسی و مکان یابی اون‌ها گیج کننده، پراکنده یا دشوار باشه، این موضوع می‌تونه باعث از دست دادن مشتری بشه!

بهترین سایت‌های طلا و جواهرات مثل سایت طلا فروشی آرین، از رابط کاربری و ناوبری بسیار ساده برخوردار هستن و همه صفحات به صورت مرتب و دقیق طراحی شدن. به عنوان مثال شما می‌تونید بخش حلقه و انگشتر طلا رو جدا کنید و برای این بخش زیرمجموعه‌هایی مثل حلقه نامزدی، انگشتر عروسی، انگشتر با سنگ‌های قیمتی و غیره ایجاد کنید تا کاربر بتونه به راحتی، به گزینه دل‌خواهش دسترسی پیدا کنه. بخش‌های فرعی رو می‌تونین به صورت کشویی در نظر بگیرید تا از شلوغی و آشفتگی صفحه اصلی جلوگیری کنید.  

علاوه‌بر‌این، در نظر گرفتن پیوندهایی به اطلاعات مهم از جمله شماره تلفن، ساعات کاری، آدرس ایمیل، آدرس فروشگاه و غیره هم موضوع خیلی مهمیه و چنین اطلاعاتی باید در دسترس باشن.

۴. سازماندهی معقول و در نظر گرفتن گزینه‌های ناوبری

یک سایت جواهر فروشی موفق به چه چیزهای دیگه‌ای نیاز داره؟

یک سایت جواهر فروشی موفق به چه چیزهای دیگه‌ای نیاز داره؟

داشتن یک تم جذاب و زیبا و استفاده از عناصر گرافیکی خلاقانه برای موفقیت یک وب‌سایت کافی نیست. چیزی که در این میان اهمیت داره، طراحی درست و اصولی سایت و هم‌چنین پشتیبانی دقیق از اونه! تولید محتوای جذاب و کاربردی، بهینه‌سازی درست و اصولی برای موتورهای جستجو و تامین امنیت، همگی از فاکتورهای اساسی و مهم برای موفقیت کسب و کار آنلاین شما هستن.

اگه می‌خواین یک سایت طلافروشی عالی بی عیب و نقص داشته باشید و در این مسیر سرمایه‌گذاری کنید، باید به بهینه سازی موتورهای جستجو و SEO توجه داشته باشید. سئو به وب سایت شما کمک می‌کنه تا رتبه و جایگاه بهتری در جستجوهای  Google  بدست بیاره.  

در نظر داشته باشید که سئو فقط یکی از تاکتیک‌های بازاریابی آنلاین محسوب می‌شه و صدها نکته ریز و درشت برای توسعه و گسترش وب سایت وجود داره. اگه می‌خواین خیلی عالی از پس همه این کارها بر بیاین، باید از یک تیم متخصص و کاربلد مثل سدروس کمک بگیرید تا بهترین نتیجه رو دریافت کنید.

می‌خوام یک سایت طلا و جواهر زیبا و درآمدزا داشته باشم!

اگه از وضعیت سایت جواهر فروشی فعلی‌تون راضی نیستین و نمی‌تونین به اندازه کافی مشتری جذب کنید، وقتش رسیده که سراغ یک طراحی جدید و کاربردی باشید. سایت شما باید منحصر‌به‌فرد باشه و بتونه برند و کسب و کارتون رو به خوبی معرفی کنه. اولین قدم در فرآیند طراحی مجدد سایت اینه که از یک تیم متخصص مثل سدروس کمک بگیرید که با پیچ و خم این مسیر به خوبی آشناست و این کار رو به بهترین شکل ممکن براتون انجام می‌ده. سدروس، به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب‌سایت، با ارائه خدمات کامل و عالی تونسته تا به امروز رضایت بیش از 20 مشتری رو جلب کنه و تجربه گسترده‌ای در طراحی سایت طلافروشی و خیلی از کسب و کارهای دیگه داره.  

سدروس می‌تونه یک طرح سفارشی براتون آماده کنه که پاسخ‌گوی همه نیازهای شماست و در آینده‌ای نه چندان دور، موفقیت و توسعه کسب و کارتون رو تضمین می‌کنه. این تیم برای طراحی مجدد سایت شما و یا طراحی اولیه برای کسب و کارهایی که تازه می‌خوان وارد فضای اینترنت بشن، در کنار شماست و بهترین و کاربردی‌ترین راهکارها رو بهتون پیشنهاد می‌کنه. تولید محتوای خوب و باکیفیت، رعایت SEO، بهینه سازی موتورهای جستجو و غیره از جمله کارهایی هست که سدروس براتون انجام می‌ده.

اگه تمایل داشته باشید می‌تونید با یکی از کارشناسان طراحی سایت ما در تماس باشید تا به طور دقیق و کامل، شما رو در مورد اینکه چطور می‌تونیم یک سایت زیبا و حرفه‌ای داشته باشید، راهنمایی کنن. همه هدف ما اینه که بتونید مشتریان بیشتری رو در کسب و کار آنلاین‌تون جذب کنید و بتونید در کوتاه‌ترین زمان، درآمدزایی‌تون رو افزایش بدین.

سفارش طراحی سایت