طراحی سایت رستوران طراحی سایت کافی شاپ طراحی سایت کافه

طراحی سایت رستوران می‌تونه تاثیر قابل توجهی در موفقیت و پیشرفت رستوران شما داشته باشه. درسته که هیچ چیزی به اندازه عطر و طعم هیجان‌انگیز غذا نمی‌تونه نظر مشتریان رو جلب کنه و اون‌هارو به وجد بیاره، اما یادتون باشه که سبک زندگی آدم‌ها تغییر پیدا کرده و با توجه به گسترش کاربرد اینترنت، شما به یک طراحی سایت جذاب نیاز دارید تا بتونید با استفاده از عکس و فیلم‌های زیبا و خوش رنگ و لعاب، اشتهای مشتریان رو از راه دور هم برانگیزید!

این روزها، خیلی از کاربران برای پیدا کردن یک کافه و رستوران ایده‌آل، به اینترنت مراجعه می‌کنن تا بهترین گزینه رو انتخاب کنن. وقتی کاربران از سایت شما بازدید می‌کنن، احساس مشارکت و آگاهی بهشون دست می‌ده. وب سایت رستوران شما، علاوه بر معرفی انواع غذا و نوشیدنی، باید به کاربر نشون بده که چه جور فضایی رو قراره تجربه کنن. با خوندن این مقاله، سدروس به شما می‌گه که طراحی سایت رستوران چه مزایایی برای این کسب و کار داره و شما رو با چند نکته مهم درباره طراحی یک وب سایت اختصاصی برای یک کافه و رستوران آشنا می‌کنه. اگه به اطلاعات و راهنمایی بیشتری نیاز دارید، کافیه همین حالا گوشی تلفن رو بردارید و از طریق شماره تماس 09193370283 یا آدرس ایمیل proposal@sedroos.com با متخصصان و مشاوران با در ارتباط باشید.

طراحی سایت رستوران چه اهمیتی برای صاحبان کافه و رستوران داره؟

همونطور که قبلا اشاره کردیم، اینترنت جایگاه ویژه در زندگی ما پیدا کرده و خیلی از افراد برای برطرف کردن نیازهاشون به دنیای وب مراجعه می‌کنن. به همین دلیل، طراحی وب سایت برای هر کسب و کاری مهم و ضروریه! طراحی سایت رستوران با استفاده از  رنگ‌ها و عکس‌های جذاب و وسوسه‌برانگیز، می‌تونه تاثیر زیادی در جذب مشتری و توسعه کسب و کارتون داشته باشه. با این حال، طراحی سایت، علاوه بر زیبا بودن باید به نحوهِ استفاده مردم از وب‌سایت‌ها هم توجه داشته باشه.

در واقع، برای طراحی بهترین و کاربردی‌ترین وب‌سایت، باید نیازهای کاربران رو پیش‌بینی کنید. این سوالات رو در نظر بگیرید که مخاطب در صفحه شما دنبال چه اطلاعاتی می‌گرده؟ و از سایت شما چه انتظاراتی داره؟ همونطور که به کارکنان رستوران گوشزد می‌کنید بهترین خدمات رو به مشتریان ارائه بدن، برای طراحی سایت کافه و رستوران هم باید همین‌قدر دقیق و جدی برنامه‌ریزی کنید.

به طور کلی، طراحی سایت برای کافه و رستوران‌ها اهمیت زیادی داره، چرا‌که روی چند معیار عملکردی مختلف تأثیر می‌ذاره که در ادامه به جزئیات اون‌ها می‌پردازیم:

در نظر داشته باشید که اگه طراحی سایت کافی شاپ یا رستوران شما ضعیف باشه، نتیجه برعکس می‌گیرید و ممکنه خیلی از مخاطبان‌تون رو از دست بدین. یادتون باشه که کاربران انتظار دارن به آسونی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اطلاعات مفید دست پیدا کنن. اگه جزئیات کلیدی مربوط به مکان رستوران، منو، یا ساعات کاری رو در پاورقی یا منوهای فرعی قرار بدین، مخاطبان نمی‍‌تونن اطلاعاتی که برای تصمیم‌گیری بهشون نیاز دارن رو پیدا کنن و سایت شما رو ترک می‌کنن.

سرعت سایت هم یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی هست که باید بهش توجه کنید! یادتون باشه تصاویر خیلی بزرگ یا صفحات سنگین، ممکنه زمان بارگذاری سایت رو کندتر کنن. در صورتی که بارگذاری صفحات بیش از چهار ثانیه طول بکشه، احتمال ترک کردن سایت از طرف بازدیدکنندگان، افزایش پیدا می‌کنه. به همین دلیل، ایجاد یک وب‌سایت سریع و کارآمد که اطلاعات رو به سرعت در اختیار مخاطبان قرار می‌ده، بسیار مهم و ضروریه.

ناوبری و قابلیت استفاده

جلب اعتماد مشتریان

وب‌سایت شما، اولین ویترینی هست که مخاطب از کسب و کار شما می‌بینه و تاثیر خیلی روی ذهنیت کاربران داره. بنابراین، روی ظاهر و کیفیت وب‌سایت‌تون کار کنید تا بتونید تاثیر بهتری روی مخاطب بذارید. طبق تحقیقات و مطالعات انجام شده، 94 درصد از کاربران، جذب سایت‌هایی می‌شن که از طراحی خوب و زیبایی برخوردار هستن و بهشون اعتماد می‌کنن. در واقع هرچقدر طراحی سایت رستوران بهتری داشته باشید، کاربران بیشتری به شما اعتماد می‌کنن و به مشتریان ثابت شما تبدیل می‌شن.

به عبارت دیگه، شهرت رستوران شما، به نحوهِ عملکرد وب‌سایت‌تون بستگی داره. اگه سایت شما غیرحرفه‌ای یا قدیمی باشه، کاربران این برداشت رو می‌کنن که حتما رستوران‌تون هم قدیمی و بی‌کیفیته! اگه تصمیم گرفتین یه تحول اساسی توی سایت کافه یا رستوران‌تون ایجاد کنید، می‌تونید روی کمک سدروس حساب کنید که تخصص ویژه‌ای در این زمینه داره!

اینکه وب‌سایت شما چطوری می‌تونه رتبه خوبی در موتورهای جستجو پیدا کنه، به عوامل مختلفی بستگی داره. به عنوان مثال، کلمات کلیدی که استفاده می‌کنید، تعداد لینک‌هایی که به سایت شما اشاره می‌کنن و نحوه تعامل بازدیدکنندگان با وب‌سایت شما، همگی روی رنکینگ یا همون رتبه‌بندی سایت تأثیر می‌ذارن. اما نکته مهم دیگه‌ای که باید در نظر داشته باشید، طراحی سایته!

اوایل سال 2015 بود که گوگل، سازگاری با تلفن همراه رو به عنوان یک عامل مهم برای رتبه‌بندی سایت‌ها معرفی کرد. یعنی وب‌سایت‌هایی که برای نمایش مناسب در دستگاه‌هایی مانند تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها طراحی شدن، جایگاه بهتری در موتورهای جستجو پیدا می‌کنن و مخاطبان بیشتری بهشون دسترسی پیدا می‌کنن. به عنوان مثال، اگه وب‌سایت شما برای نمایش صحیح محتوا در دستگاه‌های تلفن همراه نیاز به پیمایش و بزرگنمایی داره، این موضوع می‌تونه نتیجه رنکینگ سایت رو تحت تاثیر قرار بده.

بدون شک، هر چقدر که رتبه سایت شما بالاتر باشه، بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه بیشتری رو می‌تونید جذب کنید. بنابراین، باید سعی کنید که برای طراحی سایت کافه و رستوران، از جدیدترین و بهترین شیوه‌های طراحی وب‌سایت استفاده کنید که می‌تونن به بهبود رتبه شما کمک کنن.

از اونجایی که طراحی وب نقش خیلی مهمی در عملکرد کسب و کارتون داره، باید زمان و توجه لازم رو به این موضوع اختصاص بدین. برای برندسازی، افزایش اعتبار و جذب مشتریان بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم که از یک تیم متخصص و حرفه‌ای مثل سدروس کمک بگیرید. برای ارتباط با ما، می‌تونید از طریق شماره تماس 09193370283 یا آدرس ایمیل proposal@sedroos.com اقدام کنید.

رتبه‌بندی موتورهای جستجو

با چند نکته مفید برای طراحی سایت رستوران آشنا بشید!

هر کدوم از عناصری که برای طراحی وب‌سایت در نظر می‌گیرید، باید اصولی و درست انجام بشن. همه بازدیدکنندگان، جذب یک طراحی زیبا می‌شن، اما مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، سهولت استفاده و جستجو در هر صفحه‌ست که نحوه واکنش کاربران و میزان رضایت اون‌ها رو مشخص می‌کنه.

پیشنهاد ما اینه که برای طراحی وب‌سایت رستوران‌تون، یک فرد یا تیم متخصص استخدام کنید تا همه این کارها رو به بهترین شکل ممکن براتون انجام بده و تمام جزییات رو در نظر بگیره. در واقع،  شما باید علاوه بر زیبایی و جذابیت بصری سایت، به معماری و نوع چیدمانش هم فکر کنید.  

در ادامه این مقاله با سدروس همراه باشید تا شما رو با چند نکته مفید و کاربردی در رابطه با طراحی وب‌سایت آشنا کنیم:

همونطور که قبلا اشاره کردیم، ظاهر وب‌سایت قطعاً می‌تونه روی عملکرد اون در موتورهای جستجو تاثیر بذاره. برای اطمینان از اینکه در جستجوی رستوران‌های منطقه مورد نظر رتبه بالایی کسب می‌کنید، طراحی شما باید با توجه به اولویت‌های موتورهای جستجو انجام بشه.

به عنوان مثال، سایت شما باید ریسپانسیو باشه که در ادامه بیشتر راجب این موضوع توضیح می‌دیم. گوگل، همیشه سایت‌های واکنش‌گرا رو ترجیح می‌ده و در نتیجه رتبه بالاتری رو بهشون اختصاص می‌ده. بنابراین، این ویژگی می‌تونه یک مزیت بزرگ برای سایت شما باشه. همچنین، باید از کلمات کلیدی هوشمندانه  مناسب استفاده کنید تا بتونید جستجوگرانی که به دنبال موضوع خاصی هستن رو جذب کنید!

۱. موقع طراحی سایت، جستجو کاربران رو در نظر بگیرید

۲. از طراحی واکنشگرا استفاده کنید

یادتون باشه که مردم، از طریق دستگاه‌های مختلفی مثل کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و تلفن‌های هوشمند به وب‌سایت شما دسترسی پیدا می‌کنن. بنابراین، اگه می‌خواین نتیجه خوبی دریافت کنید، سایت شما باید روی همه این صفحه‌ها به خوبی نمایش داده بشه و درست کار کنه!  این همون طراحی ریسپانسیو هست که اهمیت بالایی داره!

طراحی ریسپانسیو، عناصر سایت شما رو جوری تنظیم می‌کنه که به طور خودکار در صفحه نمایش‌های بزرگ و کوچک قرار بگیرن و درست نمایش داده بشن. این موضوع، علاوه‌بر بهبود رتبه‌بندی، به جذب مشتری و ارتباط با کاربران بیشتر، کمک می‌کنه.

در نظر داشته باشید که باید از عناصری که به خوبی در دستگاه‌های دیگه دیده نمی‌شن، اجتناب کنید. به عنوان مثال، جداول داده‌ها حتی با طراحی واکنش‌گرا هم نمی‌تونن به خوبی به صفحه نمایش‌های کوچکتر منتقل بشن و بعضی از مرورگرهای تلفن همراه، افزونه‌هایی مصل Flash یا JavaScript ندارن. بنابراین سعی کنید صفحات سایت رو ساده و سازگار با موبایل طراحی کنید تا بتونید رضایت همه کاربران رو جلب کنید.

یک قانون اساسی برای هر نوع طرح‌بندی سایت اینه‌که کاربران بتونن عناصر مهم رو به راحتی پیدا کنن. بهترین مکان برای معرفی منوی غذایی کجاست؟ کدوم یکی از منوهای بالا، پایین یا کناری، بیشترین کاربرد رو برای طراحی سایت رستوران دارن؟ آیا ابزارهای جستجو کاربردی دارن؟ آیا کاربران تمایلی به استفاده از رسانه‌های اجتماعی و ثبت نام در وب‌سایت دارن؟ همه اینا سوالاتی هستن که باید از خودتون بپرسید.

در واقع شما باید طرحی داشته باشید که بر اساس عادات طبیعی بازدیدکنندگان و کاربران ایجاد شده باشه و بتونه به نیازهاشون پاسخ بده. در چنین شرایطی می‌تونید رضایت مشتریان رو جذب کنید. اگه هنوز نمی‌دونید که مشتریان شما دقیقا دنبال چه چیزهایی هستن، اصلا نگران نباشید. می‌تونید از متخصصان ما در سدروس کمک بگیرد تا بهترین نتیجه رو دریافت کنید.

۳. دسترسی آسان و عناصر بصری رو فراموش نکنید!

چطوری یک تجربه کاربری ایده‌آل از وب سایت رستوران ایجاد کنیم؟

وقتی که مشتریان بالقوه یا فعلی سراغ سایت شما میان، باید بتونن به سرعت و به راحتی، جزئیات مربوط به رستوران و منوی اصلی رو پیدا کنن. علاوه‌بر‌این،  مخاطب باید این امکان رو داشته باشه که از طریق ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی با شما ارتباط برقرار کنه و از مشخصات رستوران شما مطلع بشه. فقط یک طراحی خوب و اصولی می‌تونه شامل همه این موارد بشه و یک تجربه کاربری ایده‌آل از طراحی سایت رستوران ایجاد کنه.

شما ممکنه هدف‌های مختلفی رو برای وب‌سایت‌تون در نظر بگیرید و از ایده‌هایی گوناگونی برای برنامه بازاریابی کسب و کارتون استفاده کنید. همه این اهداف، باید به شکلی تنظیم بشن که تاثیر مثبتی روی تجربه کاربران داشته باشن. به عنوان مثال، اگه هدف شما افزایش سفارش‌های آنلاین هست، تجربه‌ای که ارائه می‌کنید روی جذب سفارش‌های بیشتر متمرکز خواهد شد. اما اگه هدف شما افزایش ترافیک باشه، ممکنه تجربه‌ای رو ارائه کنید که بازدیدکنندگان بیشتری رو به بازدید از صفحه شما تشویق می‌کنه.

بدون شک، سایت‌های رستورانی با هم متفاوت هستن، چرا‌که هر رستوران، شامل مجموعه‌ای از اهداف متفاوتی خواهد بود. اما چند عنصر مشترک وجود داره که همه سایت‌ها باید این موارد رو در نظر بگیرن که در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت. با وجود این عناصر، می‌تونید روی ارائه یک تجربه ایده‌آل که با اهداف بازاریابی شما متناسب هست، تمرکز کنید.

استفاده از رنگ‌های مناسب، باعث می‌شه که مشتریان احساس آرامش، هیجان و حتی گرسنگی کنن! در طراحی سایت کافی شاپ و رستوران هم، رنگ‌ها می‌تونن روی میزان اثربخشی و خوانایی، تأثیر بذارن. موقع انتخاب رنگ برای طراحی سایت‌تون، زیبایی و عملکرد رو در نظر داشته باشید.

اگه هنوز نمی‌دونید از چه رنگی باید استفاده کنید، می‌تونید از رنگ غالب در فضای رستوران‌تون استفاده کنید. در واقع وب سایت شما به جلوه‌ای از فضای کافه یا رستوران تبدیل می‌شه و با این روش، کاربران می‌تونن تصور کنن که قراره در چه نوع فضایی حضور داشته باشن.

از اونجایی که شما صاحب یک رستوران هستید، ممکنه بخواین از  رنگ‌هایی استفاده کنید که میز اشتهای افراد رو افزایش می‌ده! یادتون باشه که رنگ‌هایی مثل سیاه و بنفش باعث می‌شن اشتهای شما کاهش پیدا کنه پس سراغ این رنگ‌ها نرید!  در عوض می‌تونید از رنگ‌هایی مثل قرمز، زرد و نارنجی برای ایجاد احساس گرسنگی در مخاطب، استفاده کنید. هیچ تضمینی برای جواب‌دهی این روش وجود نداره، اما ارزش امتحان کردن رو داره!

هر رنگی که انتخاب می‌کنید، مطمئن باشید که روی خوانایی متن تاثیری نداره و به چشم کاربر فشاری وارد نمی‌کنه. پس اگه طراحی زمینه شما روشنه، از متن تیره و اگه زمینه سایت تیره‌ست، از متن با رنگ روشن استفاده کنید. به هیچ عنوان از رنگ‌های نئون برای پیوندها و یا متن اصلی استفاده نکنید چون باعث اذیت شدن چشم کاربران می‌شن.

موثرترین رنگ برای وب‌سایت رستوران کدومه؟

بهترین طرح بندی برای وب‌سایت‌ رستوران

وقتی مردم برای اولین بار از وب سایت شما بازدید می‌کنن، باید یک چیز رو ببینن و اون چیزی به جز یک عکس هیجان‌انگیز از غذا نیست! بهترین طرح‌بندی برای وب‌سایت‌های رستورانی، باید همیشه روی غذا تمرکز داشته باشه. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که در همه صفحات سایت، از عکس‌های رنگی و باکیفیت غذاهای متنوع استفاده کنید.  

صفحه اصلی شما بایدی شامل بیشترین تعداد عکس‌ها باشه. پیشنهاد می‌کنیم که بیشترین حجم متن رو در صفحات بعدی قرار بدین. به طور کلی، نحوه ساختار و طرح بندی سایت، به سلیقه و خلاقیت شما بستگی داره. با این حال، سعی کنید از جمع کردن اطلاعات بیش از حد در هر صفحه خودداری کنید. محتواتون رو در صفحه‌های مختلف و به شکلی واضح و جذاب ارائه کنید. 

نیازی نیست که شما همه فونت‌های موجود رو بشناسید، اما باید به این موضوع توجه کنید که آیا فونت انتخاب شده با طراحی کلی وب‌سایت مطابقت داره یا خیر. به عنوان مثال، برای ارائه یک محتوای جذاب و دوستانه در یک طرح‌بندی سرگرم‌کننده، می‌تونید از فونت‌های خاص و متفاوت استفاده کنید. اما یادتون باشه که خط شکسته با لحن خودمونی و صمیمی، اصلا برای یک وب‌سایت حقوقی و رسمی مناسب نیست! در نتیجه، باید بگیم که بهترین فونت برای وب‌سایت رستوران شما، به نوع ارتباط شما با مخاطب و چیدمان سایت، بستگی داره.

معمولا، متن‌ها به دو دسته رسمی و غیررسمی تقسیم می‌شن. برای ارائه متن‌های رسمی، پیشنهاد می‌کنیم از فونت‌های ساده استفاده کنید که راحت‌تر پیام رو به مخاطب منتقل کنید. اما برای نوشتن متن‌های غیررسمی و صمیمی، می‌تونید از فونت‌های خاص و خلاقانه استفاده کنید تا متن شما جذاب‌تر به نظر برسه.

فونت‌های زیادی برای انتخاب وجود دارن. با این وجود، به این موضوع دقت داشته باشید که انتخاب نهایی شما باید در چندین دستگاه گوناگون خوانا باشه و با مرورگرهای مختلف سازگار باشه. در غیر این صورت، افراد وب‌سایت شما رو ترک می‌کنن و تعداد زیادی از مشتریان رو از دست می‌دین.

موقع طراحی سایت رستوران از چه فونتی استفاده کنیم؟

اولین برداشت و ذهنیت کاربر از سایت، خیلی مهمه!

خیلی وقت‌ها، تعداد زیادی از مشتریان قبل از این که به رستوران شما بیان، به سایت شما نگاه می‌کنن تا تصمیم نهایی‌شون رو بگیرن. بنابراین، طراحی سایت کافه و رستوران شما باید طوری باشه که بتونه نظر کاربران رو جلب کنه. در واقع، این اولین فرصت شما برای تاثیرگذاری و جذب مشتریه! پس سعی کنید سایت‌تون رو به شکلی طراحی کنید که به طور دقیق نوع فضا، انواع غذاها و خدماتی رو که ارائه می‌دین، به بهترین شکل ممکن ارائه کنه.

تصویر آنلاین کسب و کار شما،  بخش عمده‌ای از تجربه کلی مشتریان از خدمات شما رو تشکیل می‌ده. هیچ لزومی نداره که موقع طراحی وب‌سایت زیاده‌روی کنید. فقط کافیه تلاش کنید تا تجربه کاربری خوبی رو ارائه بدین و بازدیدکنندگان رو به مشتری دائمی تبدیل کنید.

طراحی سایت رستوران، باید شامل عناصر اصلی و مورد انتظار مشتریان باشه و اطلاعات ضروری مثل آدرس، شماره تماس یا حتی محل دقیق رستوران روی نقشه رو در اختیار کاربران قرار بده. علاوه‌بر‌این، باید اطلاعات مهمی مثل منو، تصاویر یا ویدئو فضای رستوران و تعدادی عکس از غذاهای موجود رو ارائه کنید تا مشتریان بتونن بهتر و راحت‌تر تصمیم بگیرن. شما می‌تونید در نهایت سادگی هم یک سایت تاثیرگذار و جذاب داشته باشید، به شرط اینکه اطلاعات خوب و دقیقی رو در اختیار مخاطبان قرار بدین.

راه‌های دسترسی رو فراموش نکنید!

روی نقاط قوت خود تمرکز کنید

طراحی سایت رستوران، یک فرصت عالی برای برجسته کردن نقاط قوت شماست که کسب و کارتون رو از دیگران متمایز می‌کنه. به عنوان مثال اگه یک غذای خاص محلی با دستور پخت ویژه ارائه می‌کنید یا مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های جذاب و هیجان‌انگیز رو دارید، می‌تونید اون‌ها رو به بهترین شکل ممکن در سایت معرفی کنید و نظر کاربران رو جذب کنید.

اگه می‌خواین منحصر‌به‌فرد باشید و چیزهای خاصی رو در سایت‌تون ارائه کنید، سوالات زیر رو از خودتون بپرسید:

  • غذاهای مورد علاقه مشتریان من چیه؟
  • چه چیزی خاصی رو باید ارائه کنم تا از بقیه رقیب‎هام جلوتر باشم؟
  • مشتریان هنگام ترک کردن رستوران، چه احساسی دارن؟
  • جو محیط رستوران، چه حسی رو القا می‌کنه؟ 

با سدروس به مشتریان آنلاین بیشتری دسترسی پیدا کنید

همیشه گفتیم که برای داشتن یک طراحی سایت عالی و کاربردی، باید از یک تیم متخصص و حرفه‌ای کمک بگیرید تا طرح بی‌عیب و نقصی داشته باشید. سدروس می‌تونه یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشه چرا‌که از دانش و مهارت بالایی در این زمینه برخورداره و به شما کمک می‌کنه که با استفاده از بهترین کلمات کلیدی که مخاطبان هدف شما جستجو می‌کنن، بیشتری دیده بشید و مشتریان بیشتری برای رستوران‌تون جذب کنید.

ارائه کسب و کار شما در فضای وب و بازاریابی آنلاین، خیلی مهمه و تاثیر زیادی در موفقیت شما داره. در واقع، وب سایت، مقدمه‌ای برای معرفی رستوران و خدماتی هست که ارائه می‌کنید. برای طراحی سایت رستوران، باید نکات ریز و درشت زیادی رو در نظر بگیرید تا بتونید اطمینان و رضایت کاربران رو جلب کنید و اون‌ها رو به مشتریان دائمی‌تون تبدیل کنید.

آیا برای طراحی وب سایت برای رستوران‌تون به کمک نیاز دارید؟ یا فکر می کنید که وب سایت فعلی شما به تغییرات اساسی نیاز داره؟ برای راهنمایی و مشاوره، می‌تونید با کارشناسان طراحی سدروس در تماس باشید. تیم ما، به عنوان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ،  با رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های بزرگ و شناخته‌شده‌ای از جمله حستوران، مستوران، حس‌کافه، مس‌کافه، بوتیک هتل نظامیه همکاری داشته و طراحی سایت ، تولید محتوا ، بهینه سازی موتور جستجو، مدیریت اینستاگرام و اجرای کمپین های تبلیغاتی‌شون رو بر عهده گرفته.

اگه شما هم به دنبال موفقیت هستید، همین امروز از طریق آدرس ایمیل proposal@sedroos.com  یا شماره تماس 09193370283 با ما متخصصان و کارشناسان ما در تماس باشید تا به کمک یک استراتژی بازاریابی موثر، کسب و کارتون رو ارتقا بدین.  

سدروس باعث رشد و پیشرفت طرح سئو سایت شما می‌شه!